Chris Kouwenhoven

Februari 2019 - Camping Beringerzand en Attractiepark Toverland

In februari kregen we de idee om een paar dagen met de camper op pad te gaan, op het lijstje stond sowieso nog dat we Attractiepark Toverland een keer wilden bezoeken.

Een erg rustige week was het qua vakantiegangers en dat vinden we eigenlijk wel prettig. Geen druk gedoe, geen lange wachtrijen en lekker de ruimte.

Camping Beringerzand

De camper hebben we gezet op Camping Beringerzand in Panningen. Leuke familiecamping met een binnen zwembad(je), een leuk indoor speelgedeelte en prachtig wandelen in de omgeving. Uiteraard tijdens 1 van de wandelingen bij de plaatselijke bakker ons tegoed gedaan aan een Limburgse Vlaai. Verder konden we ons uitstekend vermaken rondom de camper met een beetje badminton, buiten speeltoestellen en uiteraard in het zwembad.
Op het terrein hebben ze een eigen pannenkoekenrestaurant en daar moesten we natuurlijk een keertje gebruik van maken.

Attractiepark Toverland

Op de terugweg zijn we bij Attractiepark Toverland geweest.
Ook hier heerlijk rustig, we waren er voor openingstijd en dus alle ruimte om de camper goed neer te zetten. De attracties zijn erg grappig, alleen binnen was het geopend vanwege de tijd van het jaar maar dat mocht de pret zeker niet drukken. We hebben ons eigenlijk prima de hele dag kunnen vermaken, in sommige attracties mochten we ook gewoon blijven zitten omdat er geen verse instappers waren, dus zo gingen we gerust 10x met de achtbaan in de rondte.
Naast de attracties ook een erg leuke toversfeer wat netjes verzorgd en in een Fantasy manier was gebouwd, leuk gedaan.

Nieuwsbrief
Geen artikel missen?
Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief. Het is gratis, je kunt je te allen tijde ervoor afmelden (en weer aanmelden), verschijnt 1x per 2 weken en bevat een selectie van nieuwe of aangepaste artikelen die geschikt genoeg zijn voor de nieuwsbrief.