Chris Kouwenhoven


Project

Voorwaarde

  • De module 'Gebruiker' moet beschikbaar zijn.
  • De module 'Bedrijf' moet beschikbaar zijn.
  • De module 'Projecten' moet beschikbaar zijn.
  • De gebruiker moet de juiste rechten hebben.

Admin omgeving - nieuw project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Controleer of het project al bestaat, het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Kies voor de
  4. Vul de velden in
  5. Kies een logische en korte "Naam".
  6. Vul de "Beschrijving" in, dit is de korte samenvatting van het project.
  7. Indien niet vooraf ingevuld, kies welk "Bedrijf" aanmelder is van het project
  8. Indien niet vooraf ingevuld, kies de "Status"
  9. Kies voor Save om op te slaan

Admin omgeving - bewerk eigenschappen project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project die je wilt bewerken via , het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Kies bij Acties voor om het project te bewerken
  4. Pas de velden aan die je gewijzigd wilt zien.
  5. Kies voor om op te slaan

Admin omgeving - werkzaamheden toevoegen aan project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je werkzaamheden aan wilt toevoegen via , het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Controleer bij "Overzicht werkzaamheden" of de werkzaamheden nog niet bestaan
  4. Kies bij "Toegewezen" de persoon voor wie de werkzaamheden zijn bedoeld
  5. Vul een "Korte beschrijving" in, probeer dit te doen door middel van maximaal 5 kernwoorden
  6. Vul de "Lange beschrijving" in. Wees zo uitgebreid en duidelijk mogelijk.
  7. Kies voor om op te slaan

Admin omgeving - werkzaamheden inzien van een project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je werkzaamheden van wilt inzien via , het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Kies bij "Overzicht werkzaamheden" de werkzaamheden die je wilt inzien door middel van het icoon aan de voorkant. Dit icoon is steeds wisselend van verschijningsvorm en geeft de status aan van de werkzaamheden.
  4. Alle voorgaande commentaar is herkenbaar aan met daarachter wie het commentaar heeft achtergelaten en op welke datum

Admin omgeving - werkzaamheden bewerken van een project

    Let op! Sommige velden mogen bewerken is afhankelijk van je rol.
  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je werkzaamheden van wilt inzien via , het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Kies bij "Overzicht werkzaamheden" de werkzaamheden die je wilt bewerken door middel van het icoon aan de voorkant. Dit icoon is steeds wisselend van verschijningsvorm en geeft de status aan van de werkzaamheden.
  4. Alle voorgaande commentaar is herkenbaar aan met daarachter wie het commentaar heeft achtergelaten en op welke datum
  5. Kies bij "Toegewezen" de persoon voor wie de werkzaamheden zijn bedoeld
  6. Pas eventueel de "Korte beschrijving" aann, probeer dit te doen door middel van maximaal 5 kernwoorden
  7. Pas eventueel de "Lange beschrijving" aan. Wees zo uitgebreid en duidelijk mogelijk.
  8. Pas eventueel de "Status" aan.
  9. Laat bij de "Beschrijving" bij "Commentaar" een reactie achter wat en waarom je dit gewijzigd hebt.
  10. Kies voor om op te slaan

Admin omgeving - werkzaamheden voorzien van commentaar

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je werkzaamheden van commentaar wilt voorzien via , het project kan zowel staan onder de tab [Overzicht] als de tab [Gast Projecten].
  3. Kies bij "Overzicht werkzaamheden" de werkzaamheden die je wilt voorzien van commentaar door middel van het icoon aan de voorkant. Dit icoon is steeds wisselend van verschijningsvorm en geeft de status aan van de werkzaamheden.
  4. Alle voorgaande commentaar is herkenbaar aan met daarachter wie het commentaar heeft achtergelaten en op welke datum
  5. Pas eventueel de "Status" aan.
  6. Laat bij de "Beschrijving" bij "Commentaar" een reactie achter.
  7. Kies voor om op te slaan

Admin omgeving - gast bedrijven toevoegen aan project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je gast bedrijven aan wilt toevoegen via
  3. Kies bij tab [Gast Bedrijven] via de bedrijven die je als gast wilt laten meewerken aan het project
  4. Bevestig met en om op te slaan

Admin omgeving - gast bedrijven verwijderen van project

  1. Kies binnen de admin omgeving in de navigatie voor "Projecten"
  2. Kies het project waar je gast bedrijven van wilt verwijderen via
  3. Kies bij tab [Gast Bedrijven] via de bedrijven die je als gast wilt verwijderen bij het project

Website omgeving

  • Op de website wordt niets van een project getoond

Technische informatie

  • Na het opslaan bij wijzigingen aan werkzaamheden, zowel nieuw als bewerken en voorzien van commentaar wordt automatisch een mail gestuurd naar de persoon of groep aan wie de werkzaamheden zijn toegewezen. Dit is alleen het geval als deze ongelijk is aan degene die de wijzigingen aanbrengt. Je krijgt dus zelf géén mail als je wijzigingen aanbrengt en je zelf de benodigde werkzaamheden dient uit te voeren.
  • Afhankelijk van je rol heb je rechten voor een project en heb je rechten om bepaalde velden te mogen wijzigen of in te zien.

Advertentie